...
.
...

måndag 2 mars 2015

Sömn och annat positivt....

Men alltså, om jag är vrååååååltrött varje morgon, varför är jag ändå inte trött på kvällen? Eller asså såhär va. Jag har inga problem med att vända dygnet så att jag typ lägger mig två och vaknar elva liksom. Makes sense. Men om jag i en veckas tid istället vaknar åtta...borde jag då inte bli trött ca....tolv. Tjaa, det är ju logiskt då kanske. Men önskar ju att jag vore sova-trött nu. Och när jag vaknar på morgonen är jag ju väldigt övertygad om att jag skulle behöva mer sömn, varför förstår inte kroppen det på kvällen? Även om jag kör hela "nu är det natt-proceduren" (extremt oklart om den verkligen existerar, men ni fattar poängen) tidigare, vilket borde få kroppen i sleep-mode, är det som att jag tydligen inte vill somna förrän sent? Så dumt? Som bekant gör ju det att jag pretty much hates my life every morning. Himla ovärt. Okej, superointressant och vansinnigt orelevant hur jag sover. Men fenomenet liksom - hur funkart?

Annars är jag glad och så, haha. Känns som att det vart lite neggiga inlägg det sista?

*.*.PoSiTiViZm*.*

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar