...
.
...

tisdag 24 mars 2015

Ni klubb-medlemmar behöver inte anteckna för jag bloggar om det

Åh, men det är ju så himla fint att ni är här inne och hoppas fast min uppdatering är lite bristande just nu... (Jag kan ju alltså se hur många som är inne här varje dag, that's fun!) Så vad händer? Ingenting, därav uteblivna inlägg. Jobbar på ett projekt i skolan, har bytt min profilbild på facebook och har haft ett otroligt trevligt telefonsamtal med en nybliven femåring. Städade inte före frukost i lördags. Däremot en sväng på söndag eftermiddag och innan frukost idag tisdag. (Promotar ej att göra grejer innan frukost, försöker bara få fram det häpnadsväckande i händelsen.) Ni ser ju själva intressegraden på mitt liv för tillfället. Fyller på för Sunday Sumup också. Jag tycker det är skitkul! Waddaboud you? Är det någon som klickar och kollar eller..?

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar