...
.
...

fredag 20 mars 2015

Nästa: Demonstration på Medis för att få Reinfeldt tillbaka

Förutom att jag nyss vrålade "Kom igen!!" rakt ut för att datorn gick så himla långsamt (har många grejer igång samtidigt och har inte startat om den på en vecka, jag får skylla mig själv) för att strax där efter väsa "Vad händer??" innan den äntligen laddade upp denna sida så jag kunde formulera mig ett litet inlägg...känner jag mig lite överklass denna morgon. (Om vi också bortser från allt som behöver städas, dammsugas, diskas, bäddas och vikas för att läggas in i garderoben.) Jag ska nämligen äta Finn Crisp med brie och apelsin snart. Och så sitter jag och skrockar muntert till en podcast, senast över en historia om föräldrar som bråkade. Skrattade alltså genuint och igenkännande? Otroligt oklart eftersom jag inte har några barn. Har dessutom ätit de där himla Finn Crispen  med brie och apelsin till frukost i snart två veckor. Men det känns ändå lite snofsigt (och gott). Bra tips för vardagslyx alltså. Om det nu verkligen är vardagslyx när det pågår i fjorton dagar? Aja, allt handlar om inställning osv, det har man ju lärt sig. Skriv upp på handlingslistan nu: Finn Crisp, Brie, apelsiner. Är det bara jag som har en fysisk handlingslista förresten, ett block alltså? Jag började typ med det för att det kändes lite retro. Haha, alltså vem är jag? 

Bildkälla

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar