...
.
...

söndag 15 mars 2015

Sunday SumUp; 15W11


Here we go again..! Veckans linkz.
Vad Sunday SumUp är? Du hittar den första, inklusive förklaring, här!


1. Hitlåtens historia: Hooked on a feeling. Definitiv reality check. Och det är väldigt svårt att inte älska Björn Skifs!

2. Avsnitt 3 av House of Cards säsong 3..! Rekommenderar serien i sin helhet, och kanske gör sig avsnittet bättre om man sett hela kalaset, men oavsett: wow!! Statement. Ska inte spoila nåt och kan inte länka det. Men finnes på Netflix..!

3. Ledmotivet till serien Unbreakable Kimmy Schmidt. Otroligt göttigt!

4. Att Mårten "Promoe" Edh i Värvet låter exakt som någon jag inte kan komma på vem det är? Tror det är en skådespelare med lätt pojkspoling-aktig roll?? Det kliar i hela kroppen så fort han pratar för att jag inte kommer på det?? Så NÄRA och så LÅNGT BORT. Han låter liite som min morbror, men det klickar liksom inte helt. Jag fattar inte att jag inte kan komma på?? HAHAHA - alltså asgarvet som kom ur min kropp när jag nu precis kom på vem det var!! | YOHIO för tusan! Haha, oj vad kul!

5. Det här fina valet av namn på ett barn.

6. Ett annat föräldra-beslut. Angående sina barns IQ. (Från länkens start till 2.20, ca tjugo sek.)

7. Jag kan inte ta in det. Men det kanske någon annan kan.

8. Ok, tyckte detta var jättespännande trots i princip händelselöst klipp. Kattunge introduceras för ett gäng katter i sitt nya hem.

9. Gillar kemin här! Graham Northon är ju alltid fantastisk & tycker Harry är extra charmig i detta klipp.

10. Första listan av det här slaget som faktiskt är kul hela vägen (som jag sett). Extremt lättskrämda läsare varnas.

11. En tweet om en dröm inkluderandes tre år, en kanin, en kycklingfilé, en kniv och en mamma. Så vidrigt, så sjukt, så roligt.

12. Haha! Lite tveksam rubruksättning. Angående hur många som vill bo i Göteborg.

13. "En kroppsform att gifta sig i". Bra krönika av Julia Mjörnstedt! (Skulle jag kunna skriva ett eget inlägg om, kanske kommer.)

14. Knivlisas kritik av uttrycket "Jag älskar dig till månen och tillbaka" var rolig tyckte jag.

15. Ylvis | och Dirty Loops i mellon. Deras kontrast mot resten av programmet framkallade seriöst lycka i min kropp. Kvalité!


Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar