...
.
...

tisdag 17 mars 2015

Jag har så mycket kvar att uppleva

Hahaha, ok! Såg precis den här videon? Slökollade lite på youtube och insåg att jag verkligen missat en hel generations musikvideos. Jag minns att den första jag såg var Shania Twains That don't impress me much (Seriöst det. coolaste. jag. sett. Var så fascinerad av konceptet! Tack Sara för den introduktionen.) Men typ allt innan det har jag missat i alla fall.


Men det kanske inte gör nånting. För de är ju desto roligare nu i efterhand än om jag sett dem då och förmodligen tyckt att det hela var asfränt. Alltså, det här tjejgänget är ju vad Spice Girls skulle vara om man gick på nån hallucinogen. Men de där små obehagliga männen? Vet ej varför de känns så skumma? Kanske för att de är medelålders och fullt påklädda medan the femalez är halvnakna och typ tonåringar. De har ju lyckats täcka upp för alla etniciteter i alla fall. Yey. 

Otroligt vad den där låten fortfarande kan få igång ett dansgolv. På ett helt sjukt sätt faktiskt. Förmodligen för att den är så lätt att alla känner sig svinbegåvade....och förenade..i någon slags gemenskap...?  Kanske därför gubbsen känns så oklara - de behärskar ju för fasen inte dansmovesen över huvud taget. Men aja, alla är vi lika mycket värda och så vidare. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar