...
.
...

onsdag 11 mars 2015

Snopp-tema i internet-appen

Såg det här inlägget hos hejhejvardag (sjukt trevlig & rolig blogg!) idag och tog faktiskt en screenshot på mina flikar i telefonen så sent som igår för att jag tyckte det var rätt roligt. Både scrotum och bared penises på en och samma gång liksom. Jag har alltid Google translate-sidan uppe för att kunna snabbutbilda mig själv i det danska språket när det behövs. Vid det senaste tillfället behövde jag dock ta till engelskan för att kunna förklara varför det är kul att man enligt en dansk annons  skulle få en gratis pung vid köp av en väska. Och de dära blottade penisarna ligger där för att jag inte läst artikeln än (tydligen inte så intresserad?). Inte heller NASAs supposedly ascoola foto har jag förmått att uppdatera mig om. En dag....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar