...
.
...

torsdag 12 mars 2015

God förmiddag!

Jag ligger i min säng och lyssnar på den buffé av fågelkvitter som dagen bjuder på. Är inte så stark idag så beslöt mig för att ta det lugnt. Otroligt skönt. Igår var jag veerkligen inte sinnebilden av power utan låg mest och försökte lyssna på spotify-låtar som frammanade en känsla av att någon försiktigt klappade min hjärna. Det gick ganska bra! Och med en treo på det kom jag till och med till liv så småningom. Men jobbar nu alltså i förebyggande och restaurerande syfte samtidigt genom att göra saker som min magkänsla accepterar utan omsvep. Läste imorse detta inlägg om att inte unna sig. Och Anna Iwarson sätter ord på några saker jag tänkt på länge. T ex att man alltid är värd bra grejer! Och att det sällan är sunt att ta beslut grundat på skam. Läs texten..!

Apropå fåglar så trodde jag häromdan att någon busvisslade på mig när det i själva verket var någon vårglad varelse som ba kvittrade lite allmänt. Älskar att det var min första tanke dock, särskilt eftersom jag var inomhus..?

Bildkälla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar