...
.
...

söndag 22 mars 2015

Sunday Sumup; 15W12


Da var det på tiden igen da! Mye barn den her uke, men det er da hyggeligt? (Förklaring till norskan i punkt 1.) Vad Sunday SumUp är? En liten samling av saker jag sett på nätet, och antingen gillat eller intresserat mig för, i veckan. Här hittas nr 1 och 2.










9. Det här instagram-fyndet är på riktigt det absolut roligaste jag sett i år. | Tippar på att han är hos Ellen innan 2015 är över. | Kolla hela profilen. | Skulle tacka ja till en date med honom utan att göra någon som helst mer research än såhär.

10. Daniel Breitholtz son Elis är verkligen extraordinärt söt.

11. Underbara Claras inlägg om barnuppfostran och bla frihet under ansvar. Jag känner att det är näst intill omöjligt att debattera en sån här sak i skrift, på nätet. För även om jag inte direkt håller med Clara här så skulle vi rent faktiskt kunna mena i princip samma sak. Men det är svårt att exemplifiera varje åsikt man skriver om någon ska orka läsa ens text, så man måste liksom hårdra lite och välja vilka meningar som är viktigast. Men i ett samtal skulle så många mer fraser få plats och ens åsikter skulle kanske inte vara så vitt skilda och upprörande som de kan verka. 

12. "Leonard in Slowmotion". Kanske inte asspektakulärt eller ett klipp helt i min smak, men gillar idén!


Bildkälla

Tack för tips Daniel Breitholt (45.16) & Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar