...
.
...

måndag 16 mars 2015

Chillin'

Idag ladies and gentz är det första gången sen typ nyår som jag vaknade av mitt första alarm och inte somnade om! Jag slutar aldrig fascineras av mig själv. Har sju alarm, mellan halv sju och sju, och brukar i vanliga fall komma upp först typ halv åtta efter att ha hört cirka två av dem. Vet inte om det är positivt egentligen dock, eftersom jag hade kunnat sova en timma längre och ändå hunnit till skolan. Men jag måste ju sätta alla alarm, så tidigt, för att ge mig själv en chans eftersom jag brukar sova rakt över kalaset. Å andra sidan har jag en aschill morgon idag för en gångs skull, vilket jag verkligen gillar. Plus att jag inte har nåt smink idag. Tiden bara serveras mig. 

Bildkälla

Edit: Ändrade bild i det här inlägget (och därför även rubriken) för att jag tyckte den badande kaninen var lite obehaglig. 
Plus att jag såg filmklippet gifen kom ifrån och där kändes det som att kaninens välmående gick att ifrågasätta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar