...
.
...

fredag 13 november 2015

Ytterligare sex egenskaper min framtida partner måste ha


Använda solskyddsfaktor & säkerhetsbälte. (Kan fixas.) 

Bildkälla


Tycka om musik.

Bildkälla


Ha en riktigt jäkla bra famn.

Bildkälla


Generellt vara trevlig mot folk.

Bildkälla


Inte röka eller snusa. (Kan fixas.) *

Bildkälla


Lära mig nya saker om livet.

Bildkälla


Och vara totally freakin' gorgeous, som sagt, såkart.

Bildkälla


HÄR hittar ni mina tidigare kriterier.

* Folk får göra som de vill här i livet och jag försöker att inte döma någon. Jag älskar doften av både snus och cigarettrök och säger inget om vad folk har för vanor generellt. Men för de jag har närmast mig oroar jag ihjäl mig om de snusar eller röker. Så skulle aldrig kunna leva med någon som gör det av den anledningen. Jag skulle helt enkelt kräva mer respekt för mitt sköra hjärta samt livet i stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar