...
.
...

onsdag 18 november 2015

Några saker jag tycker är väldigt kul


Gissa ålder på folk jag inte känner
Jag tycker att det är rätt svårt, men älskar att analysera folk,
fundera över vilket slags liv de har och hitta tecken som "avslöjar" dem.

Bildkälla


Kolla på bajs
Okej, missförstå mig rätt nu. Inte generellt och alltid. Men bajs kan faktiskt vara himla fascinerande!
Det kan ta så många olika former?? Hindrar impulsen att fota flera gånger i veckan.

Bildkälla


Vinna debatter mot otrevliga människor men ha varit supertrevlig och resonlig hela tiden
Complete satisfaction. Behöver inte ens vinna egentligen. 

Bildkälla


Ljudet när man får en pormask att röra på sig/spricka upp genom huden
Ja, det kändes absolut superäckligt att skriva ovanstående mening.
Men det ljudet är tamigtusan bättre än ett glas vatten efter ett hårt träningspass.
Aah?! *ryser av välbehag* 

Bildkälla


Fylla i blanketter
Kryssa i rutor, fylla i mitt namn, svara på frågor, rangordna upplevelser
och klicka i de passande boxarna i en enkät. Älskart!!

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar