...
.
...

måndag 23 november 2015

Random

Här sitter jag i ett underställ med morgonrocken knuten runt höfterna och känner mig som om jag är på after ski. Har aldrig varit det. Men det här är gott nog. Känns som att jag sportat en hel dag i backen utan att ha behövt röra mig över huvud taget. Eller i och för sig. Sprang fram och tillbaka till min lilla stuga i crocs och bara ben (men med morgonrock osv) för att jag glömt mina nycklar inne i min systers hus. Det kanske räknas, för jäklar vad kallt det var om di två bleka! Di två bleka?? Vem är jag?

Bildkälla
Sitter nu i kö hos CSN..bara tre samtal före mig när jag kom fram! Nu bara ett. Och precis när de meddelade det dog min dator. Hetsen. I med sladd, starta om, resuuuume Windows eller whatever. Men hann precis få igång, nät och allt, .......

Bildkälla

....och där svarade de! Tjoho. Nu behövde jag förvisso inte datorn under samtalet. Men det hade jag kunnat. O, så preppad jag var. Är det inte intressant hur en del människor låter så ooooerhöööört dryga fast de är jättetrevliga?? Man får liksom tänka dubbelt så man inte blir förbannad. Snabbt och smidigt samtal i alla fall, nu ska jag skicka in dokument.

Hoppas ni har en fantastisk dag!

Bildkälla

Vad ska jag ha för bilder till detta inlägg...? Googlar random och tar de tre första (av någorlunda intresse & storlek) som kommer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar