...
.
...

lördag 7 november 2015

Hjärnkräk

Jag insåg att ni inte fått någon update om poden..? Första avsnittet var som ett litet test, som både Johanna och  jag fick mersmak på. Därav avsnitt två (och tre, som dock inte kunde publiceras pga så dåligt ljud). Och jag räknar med att det kan komma fler. Men inte så regelbundet som vi hade tyckt var kul. Vi har helt enkelt inte tillräckligt bra utrustning, och inte heller kanske tid. Men. Bara så ni vet vad som gäller.

Annars har vi besök här på gården i helgen. Himla trevligt. Och ikväll vankas såklart Så mycket bättre! Det är ju Jennys dag ikväll, ser så himla mycket fram emot det. Hon är en av de bästa personerna jag vet. 

Bildkälla

Oj vad rörigt och löst inlägg. Men har precis fotat ca 60 glas och koppar och lagt ut till försäljning på en lokal facebooksida, lagt upp min första annons på blocket (nån som vill ha ett älghorn?) samt betalat lite räkningar. Är lite mör. Dags för käk snart tror jag bestämt..! Jag har för övrigt köpt en ny handväska. Är ni såna som är intresserade av "What's in my bag" eller är det fullständigt orelevant? Kan göra en vlog på det om ni vill....? Let me know honey-loves.

Typ minst en gång varje dag kallar jag mina djur för Honey Love. Mest Kasper. För att Honey rimmar så bra med Bunny. Men varje gång jag säger det tänker jag också på Annie Lööf. Och no offense Annie, men varje dag är lite oftare än vad jag är sugen på att få upp ditt ansikte på näthinnan.

Bildkälla

Aja. Värre kan man ha det. Ska inte hon ha en unge snart förresten?

Over and out. Ni märker ju. Det här kan inte sluta bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar