...
.
...

onsdag 4 november 2015

Caspie

Här sitter jag i ett tio grader kallt rum och väntar på att Kasper ska släppa sin långsynthet och smaska i sig sin antibiotika. Har gjort min dagliga check på honom, vilket han (på ett extremt gulligt sätt) accepterar men inte älskar. Så då är han lite irriterad och avståndstagande ett tag (typ tre minuter). Idag längre än vanligt (so far typ 20 minuter). Sätter pricken över i:et med en skön huvudvärk också. Detta är inte mitt livs höjdpunkt. Inte hans heller å andra sidan.

(Bild från förra veckan.)

Men. Som jag älskar den här kaninen. Hoppas verkligen att allt kommer gå bra. Det vore så fint. Och bra för mitt hjärta. Ska låta mina ögon slippa ljuset från den här skärmen nu och istället insupa Lil' Fluffys gullighet. Förhoppningsvis inte för sista gången.

Kram kram.

(Bild från igår.)

2 kommentarer:

  1. Verkligen förhoppningsvis inte för sista gången ❤️❤️❤️

    SvaraRadera