...
.
...

måndag 2 november 2015

Kan inte sluta titta på honom

Okej, jag snubblade över ett instagram-konto häromdagen och fastnade något så oerhört. Det är väl inte så ovanligt att man en kvart efter första klicket inser att man scrollat igenom halva någons flöde. Men grejen med det här kontot är att jag inte förstår själv varför jag fortsatte kolla. Ni kanske kan hjälpa mig.


Tillåt mig att presentera modellen Lucky Blue Smith.


Bildkälla
Det började med den här bilden. Som jag kollade närmare på för att han såg så himla gulligt artig ut. 
Plus att han har en blå kavaj. Allt som är blått är värt en andra titt.



Bildkälla
Här ser han så jäkla mycket ut som nån jag inte kan placera. Och fascineras av oklar anledning av hans looks generellt.



Bildkälla
Han verkar allmänt chill och opretentiös.



Bildkälla
Samtidigt som han på alla bilder posar så jäääkla sharp.
Bildkälla
Här får jag ju nästan kortslutning eftersom den där bruden är så sjukt lik honom



Bildkälla
Det känns som att det skulle kunna vara såhär han faktiskt ser ut. Ändå får jag inte grepp om det. Är det för att han ändå "jobbar" varje gång han kollar in i kameran? Fattar ni vad jag menar? Han ba BAM - förmedlar nåt. På ett helt sjukt sätt.



Bildkälla
Han är ju obviously sjukt vacker. Men jag är inte det minsta attraherad av honom, han är liksom för liten, så det är inte det.
Han kanske bara är en riktigt bra modell? Är det det?



Bildkälla
Men det ÄR nåt med ögonen också?? Är det bara att han har mörka fransar mot de ljusa ögonen?



Bildkälla
Men det kan vara nåt med håret också. Det där superblonda. Det ser man ju inte varje dag längre. He pretty much pulls it off. Är det det? Att looken funkar på honom? Eller är det de extremt välkammade brynen?



Bildkälla
Men så verkar han ju himla GULLIG också?



Bildkälla
Och så tillbaka till artigt mode. Vad händer? Är det bara jag som blir mind-fucked av den här killen?



Bildkälla
SEN händer det grejer! För då kommer den här bilden? What theeee? En helt annan person? Sitter grejen i håret ändå? Eller är det bara att han inte kisar på den här bilden? Eller har det med färgredigeringen att göra? Får panik.



Bildkälla
Han har ju bra modell-blick i alla fall. Det får man ge honom.



Bildkälla
Och så kommer en sånhär jättesöt bild igen och man känner att kanske är det bara det att han verkar vara en fin person?



Bildkälla
SEEN slog det mig...att han är ju en blond, blåögd Bieber!! Right?



Bildkälla
Men jag kan fortfarande inte säga vad det är som gör honom så mesmerizing.



Bildkälla
Kan ni snälla förklara??


Gå in på hans insta-konto HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar