...
.
...

lördag 14 november 2015

Have in mind att jag inte har den erfarenheten

..som ni Mac-användare har. Jag har aldrig haft Photobooth på min dator och är därför att betrakta som er för..en fem år eller nånting. Därför publicerar jag härmed skamlöst dessa bilder med den "pop art"-iga effekten. Superkul ju. Eller ja, lite. Gillar färgkombinationerna till vänster.



Undra om folk i början när de här effekterna lanserades försökte låtsas att de målat sina selfies..? Det måste ju typ ha hänt. Haha. Och sen ba - skammen. Oops, gick visst inte att hålla den hemligheten särskilt bra... (Observera ögat nedan. Tyckte jag var skoj.)



Aja. Idag har jag fäst upp nästan allt nät i uteburen. Stella kommer på måndag!!! Som jag längtar! Och hoppas innerligt att de kommer gilla varann. Hon och Kasper. Sen har jag röjt allmänt. Och varit vansinnigt kär i Kasper. Alltså, hans gullighet övergår alla rimliga gränser verkligen. Vet inte vad jag ska göra av de känslorna. Han är så GULLIG?!!?


Typ som jag. Skoja. Var bara tvungen att ta en trevlig bild kände jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar