...
.
...

tisdag 10 november 2015

Mitt försök att vända en vidrig dag

Vaknade och kände att jag inte orkade leva livet. Utöver det: svintorr i munnen och en huvudvärk som fick mig att vilja spy. Efter att ha legat gömd under täcket i fosterställning ett tag följde jag nedanstående recept:

1. Sov till klockan tolv.
2. Ät toast med överdrivet mycket ost till frukost.
3. Kolla på The Tasselfairy på Youtube.
4. Ta tratten av din kanin och låt honom tvätta sig.
5. Sitt i ett kallt rum (medan din kanin tvättar sig) och upptäck Två Chips och en Cola på Youtube. 
6. Ät lunch.
7. Gå ut och börja plocka ner hönsnätet på kaninburen. Skrapa sönder en knoge - genom handsken.
8. Bli utelåst och röj vidare i buren.
9. Känn att det är gött och att frisk luft är härligt. Men må också illa av överansträngning när du kommer in igen.
10. Don't give up, don't give up?!?!?!
11. Ät lite fil, för inget annat går ner.
12. Ta tag i att klippa vlogen som ska upp på bloggen idag.
13. Gör popcorn. Salta dem för mycket så de är lite jobbiga att äta.
14. Inse att du inte kommer hinna klippa färdigt och få upp vlogen innan 21.

Där är jag nu. So far...? Inte jättelyckat recept. Men jag jobbar på. Det är i alla fall hjälpligt trevligt att klippa vlogen och både huvudvärk och illamående har släppt. Tror att detta kanske bara är en tråkig, sliten dag. Så får det väl vara.

Bildkälla

Vlogen kommer som senast imorgon..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar