...
.
...

fredag 5 juni 2015

Vad händer egentligen?

Kul att ni är så många inne här idag..! Sorry att ni fick vänta lite på inlägget.

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om min boendesituation, jag förstår om det kan verka förvirrande. I höstas flyttade jag ju till Danmark för att gå en utbildning. Och det har jag gjort sen dess. Det är också den lägenheten ni har fått se lite utsnitt från (här & här). Men för några veckor sen blev jag sjukskriven och är därför hemma i Sverige resten av terminen och i alla fall över sommaren. Sen får jag se lite vad som händer. Men just nu satsar jag på att återhämta mig (från utbrändhet osv) och bor på landet hos min syster och hennes fästman i en jättesöt liten (egen alltså) stuga. Här är det natur, lugn och ro för hela slanten. Och lite marsvin då! Nelson är liksom en del av min recovery plan. Grejer som gör en glad är ju bra! Och utan djur i min närhet har jag liksom konstant abstinens. Men det råder Lill-Nels bot på. 




Idag är det strålande sol här på gården, gräsklipparen går varm, jag har mailat lite viktiga mail, kryssat av grejer på min to do-list, fixat och donat. Snart ska jag ge mig i kast med en försenad julklapp...eeehehehe..! Bättre sent än aldrig som man säger.

(Just for the record: min danska lägenhet är välvaktad.)

2 kommentarer: