...
.
...

söndag 14 juni 2015

Sunday SumUp; 15W24


Okej, idag har jag inget att säga förutom: A. Det är sommar nu!! B. Nelson slickade på min hand idag! C. Här har ni länkar!


1. Världens tydligaste exempel.

2. Det finns så mycket märkliga | och spännande djur | vars existens jag inte hade haft en aning om utan det här kontot.

3. Elaine Eksvärds inlägg om att som mamma ha ett speciellt band till sin dotter.

4. En yoga-instruktörs inställning.

5. Världens största städfarkost börjar rensa haven på plast nästa år. (!!!)

6. En viss Lisa i aningen knivig diskussion med sin son.

7. National Geographic levererar verkligen en massa fascinerande bilder och historier denna vecka | (på sin insta @natgeo).

8. Isabella (Blondinbella) Löwengrip har startat podcast tillsammans med en gammal bekant till mig, Jonas Karles! Han är ju dock most likely gammal bekant till ca alla eftersom han är världens mest sociala och trevliga person.  Kul hur som helst! Heja..!

9. Ingen aning om vilka dessa är, men är de inte väldigt gulliga?

10. Jag önskar att telefonförsäljare smsade mig!

11. Gotta love this. Barn i skottkära på ridbana.


Bildkälla

   
Bildkälla
     
Tack för tips Eva & Frida!

Sunday SumUps är en sammanfattning av saker jag sett på nätet under veckan och antingen gillar eller på något sätt finner intressant. Tidigare inlägg av detta slag hittas HÄR men finns också alltid under Sunday SumUps-etiketten till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar