...
.
...

måndag 1 juni 2015

Summertaaaajm

Godmorgon, godmorgon..! Ehe, klockan är ju så sett strax efter två... Men jag vaknade faktiskt först klockan tolv. Eller i själva verket vaknade jag typ sex och fick smyga upp och lägga mig i min syster säng och vakta hennes sovande dotter, medan systerns kille skjutsade henne till tåget. Väldigt mysigt att lyfta upp ett och ett halvt-åringen i sängen när hon vaknade till och senare få säga Godmorgon till hennes sömndruckna ögon när det var dags att gå upp. När hennes pappa (tillika systerns kille alltså, haha) kom och tog över sov jag några timmar till. Så jag är liksom bara två timmar in på denna dag. Och lika lång tid in på en onådig huvudvärk. Lite oklart vad jag ska göra åt den. Hade tänkt spela in en videoblogg idag, men det får kanske bli imorrn. En promenad kanske vore på sin plats? Det blåser in i ben och märg idag bara. Märg..vad är det? Känns som nåt som finns inuti såna där hundben man köper? I så fall blåser det på sin höjd in i benen. Eller huden bara. Men ni fattar. Hoppas ni får en fin dag!

Bildkälla

Den där katten är för tusan sinnebilden av migrän. Man försöker leva livet bara och så kommer den jäkeln och är  en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar