...
.
...

torsdag 25 juni 2015

Förändringen

Okej, det var väldigt svårt att fånga de faktiska nyanserna på bild, därav att efter-bilderna kanske ser lite överredigarade ut. Men det var bara för att försöka göra färgerna rättvisa... Då var man rosa i håret då ja?? Det var alltså min systers salong som skulle testa lite nya färger och jag ställde som sagt upp och gav henne fria händer. Det kanske inte är super-jag, precis, men lite schysst ändå..! Och det ska ju förtydligas att syftet inte var att uppfylla min önskan på något sätt, lånade ut svallet bara. Och det går att göra en jäkla massa schyssta grejer! Det blir himla smooth och nice. Även med lavendel, mintgrön och nån blåaktig tror jag. Så är ni sugna kan ni boka tid hos Salong Oss i Göteborg. Förslagsvis hos Eva


FÖRE

Lite blond-gul-aktigt hår med min schyssta grå utväxt och ganska så vidriga (sliiiitna) toppar.


EFTER

Färgerna är lite en mix mellan det ni ser på bilderna. Kontrasten mellan det rosa och aprikosa är inte så stor som på höger bild dock utan precis så soft som den ser ut till vänster. Egentligen var det tänkt att det rosa skulle kommit lite längre ner, men den färgen gick åt på workshopen. :) Hur som helst en rätt cool ombre-variant, inget klippt förutom att Eva inte kunde hålla sig från att ta de slitnaste topparna. En inpackning har gjort sitt och så lite lockar på det obv.


EL PROCESO



(Är ej sponsrad över huvud taget. Bara lite partisk. Men skulle for real ligga sömnlös av dåligt samvete om jag rekommenderade något jag inte tror på, så ni kan känna er trygga med tipset. Eva är bäst..! På alla sätt egentligen. Seriöst. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar