...
.
...

lördag 23 maj 2015

Vad tror min dator om mig?

Ibland orkar jag googla tydligen. För ett tag sen skulle jag googla "child holding cat" (till det här inlägget). Och jag har hört att såna hära sökförslag baseras på ens tidigare sökningar, men jag kan garantera er att det inte är fallet i detta exempel. What the?


Okej, dove fattar jag. Alla Carpe Diem-fans liksom. Head?? Man får väl hoppas att det syftar på bebisar hållandes sitt eget huvud? Poop? Urine?? Nej tack?! Sluta! Sun logo? När jag googlar på det kommer ingen särskild logga upp, så det måste ju vara en hel massa människor som missförstått en logga? Jag är jättenyfiken på hur den ser ut!

According to google it could be diz:

Bildkälla

Alltid hittar man nåt på google i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar