...
.
...

onsdag 6 maj 2015

The making of

Behind the scenes-material är ju nästan alltid det roligaste. Så när jag skrev ett åsiktsinlägg häromsistens passade jag på att filma det, så att ni kan få en inblick! Här har ni 'et, från början till slut! Nästan vill säga - för det tog sån himla tid.

Före videon börjar har jag lagt 30 minuter på att rakt upp och ner skriva det jag gick igång på när jag läst Lisa Jiseis artikel. Text-redigeringstiden var egentligen 1,5 h men det orkar man ju inte med, så jag speedade upp det x8. Sen läste jag in inlägget, lyssnade på det, gjorde ändringar, läste in igen, läste in slutgiltig version för bloggen, slutputsade och sen var det klart! Men nedan kan ni, snabbspolat men ingående, se exakt hur det går till när jag formulerar ett åsiktsinlägg. Enjoy!



Här hittar du inlägget: "Yes, we CAN".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar