...
.
...

måndag 18 maj 2015

Stämpel i pannan coming up?

Jag har aldrig sett mig själv som en klumpig person, men vad krävs egentligen för att klassas som det? Inte sällan stöter jag till bord och riskerar hela dukningen både när jag ska resa och sätta mig. När jag har kjol på mig lyckas jag nästan alltid halvt dra ner någon dekoration eller blomkruka med den ovana vidden (hur svårt ska det va att räkna in liksom). Och min absoluta klassiker är ju att...hur ska jag förklara det.. tja, men helt enkelt ta i för mycket när jag ska dricka ur ett glas så att det skvalpar över i mungipan?? Det är för mig ett mysterium hur det fortfarande kan ske, men det gör det. Så kanske är jag en klumpig person ändå? Behövs det påpekanden från andra för att få det bestämt? I så fall är jag safe. Eller så har jag bara väldigt snälla vänner.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar