...
.
...

söndag 24 maj 2015

Sunday SumUp; 15W21


För tre veckor sen var det officiellt vår och nu tycker jag mig ana en sommarvärme. Woho! Så alla ni som hatar sol och värme kan ju underhålla er med följande länkar. I give ya: grejer jag under veckan fastnat för, gillat eller bara funnit intressant av nån anledning. Ni kan kanske ana vilken jag garanterat gillar i alla fall. Hur som helst. Jag ska ut och tassa omkring i varmt gräs (en liten, liten stund innan jag och min pollenallergi går in igen). Enjoy! Denna SumUp eller bara livet i övrigt. Kram!













Bonus: In och kolla på @artsxdesigns instakonto som på det senaste uppdaterats med en massa japanska, fullständigt onödiga uppfinningar. Väldigt roligt faktiskt. Denna, denna & denna till exempel.



* Typ: Åh, så fint att de gillar varann så mycket, va. Tänk vilken kärlek, djur är verkligen fantastiska!
+ Men ändå, att han vågar, rätt vad det är kan djuret hugga. De har instinkter vettni. Djur är djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar