...
.
...

söndag 3 maj 2015

Sunday SumUp; 15W18


När jag gör de här inläggen slänger jag oftast bara in länkarna i utkastet under veckan för att sammanställa det ordentligt på typ lördag. Och det är intressant vad en del saker känns jättegamla redan efter bara några dagar. Första länken till exempel, som för övrigt innehåller fantastiska bilder (!), blev jag helt förvånad över att den låg här när jag skulle fixa i ordning. Hade jag fått gissa hade jag sagt att jag såg dem för flera veckor sen, kanske tom månader. Men nope, fem dar sen. Hjärnan är mindblowing.














Bildkälla

Tack för tips Johanna!

Sunday SumUps är en sammanfattning av saker jag sett på nätet under veckan och antingen gillar eller på något sätt finner intressant. Tidigare inlägg av detta slag hittas HÄR men finns också alltid under Sunday SumUps-etiketten till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar