...
.
...

tisdag 22 september 2015

Vlog; Tur till Långed

Idag ska mitt lillfluff (Kasper, en kanin) kastreras..! Känns lite smått nervöst och jag hoppas helt enkelt att han överlever. Men det ska nog gå bra..! Jag vet att några väntar och längtar på att få en närmare presentation av det nyaste tillskottet på djurfronten (marsvinsbebis) och  jag kan ha lovat att den skulle komma idag....men jag fick lite nytt filmmaterial i dagarna som jag vill ha med, så dessvärre publiceras den nog först nästa vecka. Så länge får ni en som egentligen skulle publicerats de där två frånvarande veckorna. Mycket förklaring nu. Skitsamma, häng på en sväng till Långed..!




Hahah, vilken besvikelse va? Sämsta vlogen ever. Eller? Men oavsett bättre än inget, right... Nu ska jag och min mycket förkylda kropp ta oss iväg med Lil' Fluffy till veterinären. Cross your fingers & say your prayers att allt går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar