...
.
...

måndag 21 september 2015

Carlooos & co.

I lördags fyllde min eminenta, (helt fantastiska), vän Karl år..! 30 bast och han ser inte en dag äldre ut...än 40. Skoja. Du ser ut som 25 Karl! Vi höll till på Flying Barrels. Jag har aldrig varit där förut, men nice ställe..! Sen fick jag flashbacks till prom night i trean på gymnasiet när vi drog vidare till Lilla London. Det var nämligen där jag och Tora smet in och  kissade (ingen kö) när vi hade bal uppe på Valand. Men där har jag förstås varit sen dess, gillart. Väldigt trångt denna kväll. Men mysigt. Här följer dock bilddokumentation från vårt första stopp.


Karl är en trogen bloggläsare och ber man om att få vara med i ett inlägg så får man. I alla fall om man fyller 55.



Här har ni Karls bestie Niklas. Inte så pjåkig han heller kan jag säga.



Titta vad fina de är. Tack för i lördags allesamman. Det var ta mig tusan en helt awesome kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar