...
.
...

fredag 4 september 2015

Dagens!

Mamma har en längre tid haft problem med handtaget till sitt kylskåp. Det har varit löst och vint och i princip lossnat från dörren. Och dessutom varit jättesvårt att få fast igen för att det är helt tomt där innanför så att skruvar/andra eventuella fästdon inte har något att fastna i. Imorse landade jag hemma hos mamma:

- Nämen, hur fick du fast handtaget??
- Ja, nu ska du få höra! Jag tryckte in piprensare. Vek dem dubbelt och proppade in. Sen tryckte jag in Karlssons Klister. Sen tryckte jag in pluggar med Karlssons Klister i och skruvade fast! Nu sitter det som järn!
- Hahaha, gött!

Lite senare:

- Får jag blogga det där med kylskåpet?
- Jajamen..! Piprensare och Karlssons Klister! Nu sitter det där! Jag tror det tog en vecka sista gången hantverkarna var här innan det lossnade igen, de flyttade det en centimeter upp men det bara lossnade. Men nu! Använde säkert en halv tub klister!



Mammas kommentar på bilden: Här vilar inga tveksamheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar