...
.
...

onsdag 2 september 2015

God eftermiddag, mina sköna!

Sköna kan vi väl garantera i alla fall? Annars skulle ni ju inte vara här inne och läsa. 

Annars då? Har klippt luggen. Och färgat håret. Gött. Är väldigt sugen på att se The Danish Girl med Alicia Vikander & Eddie Remayne. Tror det är en riktigt snygg film! Och bra förhoppningsvis. Idag? Fixar med en liten tisha och försöker hänga med The Casp (Kasper) nu när det inte är 100% vrålrusk längre. Lillen har ju dock inget emot regnet och ser ut som en ynklig dränkt katt (nej, kanin) i sin stora bur. Men han är glad och så, no worries.

Btw...när vi filmade vlogen jag lade upp igår, hade vi (Tora & jag) precis innan pratat om hur jag inte är särskilt förtjust i att köra bil. Jag är inte dålig på det så, bara att det känns som att man kan ha ihjäl nån så himla lätt. Men när vi kört iväg frågade Tora om det inte var lite gött att köra ändå. Varpå jag svarade:

-  Jo, lite frihetskänsla är det ju, men rätt vad det är kommer väl en himla kattunge upp på vägen och så är det kört.

Tror ni inte att det dagen efter sprang en kattjäkel över vägen när jag satt vid ratten? Men det gick bra. Jag bromsade in överdrivet mycket, ingen kom till skada och Tora var snabb att berömma mig för min förmåga att hantera situationen. 

Allting gott, slutet gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar