...
.
...

lördag 26 september 2015

Tre bra städlåtar

Nu, mina kära, riskerar jag mycket för er skull! Jag öppnade precis datorn nämligen, och här i Chrome-fönstret ligger en Netflix-flik redo med nästa Gossip Girl-avsnitt. Men det hinner jag absolut inte kolla på för jag måste städa. Bara för att jag blir glad när jag ser en kaninlort betyder det ju inte att andra blir det, så nu är det dags att förbereda för min kära gäst (syster). Annars då? JOTACK JAG MÅR BÄTTRE IDAG. Like as if you care. Ni har väl bättre saker för er än att hålla koll på mitt sjukdomsförlopp eller, haha? Tur att min syster kommer hit så nånting händer i livet. Har ju dock paxat en lampa på en lokal bytes-sida på facebook. Skall hämtas 19.30 på måndag. Jodå, här är det wild life.

Haha, alltså jag har ett fantastiskt liv. Men det är ju bara att konstatera att det inte är good enough for en intressant blogg? Därför ska det bli väldigt härligt att bli frisk nu och förhoppningsvis leverera lite göttigare inlägg dårå.

Hoppas ni har en fantastisk dag..!








Den sista låten kan ju förvisso vara väldigt motverkande om man låter bli att ta i allt som behöver städas.

Ps.Brukar alltid kolla igenom videos innan jag lägger upp dem. Hinner inte! Så innehåller de nåt stötande ber jag om ursäkt.Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar