...
.
...

onsdag 23 september 2015

Godmoorning Staarshine

Idag mår jag lite bättre hörrni. Känns fortfarande som att bröstkorgen är urholkad och fylld med en giftig gas som gör det lite svårt och andas och tennisbollarna i halsen har bytts ut mot en hes stämma. Men det känns som att jag är på bättringsvägen. Hurra! Kasper verkar också må bra. Han börjar bli oerhört irriterad över att sitta instängd i sin lilla bur (vilket han måste göra för att hans sår ska få läka ordentligt), men det känns som ett ganska bra tecken.

Ni får hålla till godo med Life oh Life-kategorin här lite. Alltså när jag bara munbajsar random shit om mitt liv. Brukar försöka blanda upp det lite, men i mitt förkylda tillstånd är jag inte heeelt on top. Tänkte kanske göra en liten djurpresentation här någon dag. Vet inte ens om min familj har hängt med i svängarna ärligt talat. Haha. Men kaninhonan som kommer i slutet av oktober (längtar!) ska nog vara den sista på ett bra tag. *Självbehärskning.* Men detta är en sån himla dröm hörrni. Har varit utan djur alldeles för länge. Detta är bra för min själ.

Hoppas ni har en fantastisk dag..!


Här måste han sitta och häcka stackarn. Ohwell. He'll survive. It's for his own good. Fler bra engelska klyschor någon..?


So FrEaKiN' CuTe?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar