...
.
...

söndag 6 september 2015

Sunday SumUp; 15W36


Alltså, vilken vecka. Vad det har delats och debatterats och tyckts och spridits grejer. Jag vill skriva åsiktsinlägg om precis allt, men jag orkar inte - och inte vet jag om det behövs heller egentligen. Min hjärna är helt full av allt jag sett och hört. Men ändå är det inte mycket av det jag väljer att tipsa om här. Ni har förmodligen redan hört om alllt själva. Men framförallt handlar det om att jag inte processat färdigt det än. Allt är så kluvet. Nummer 9 ger en ju i alla fall hopp om mänskligheten på ett så himla värmande sätt. Så länge kan vi väl älska varann? Även de vi inte känner? Det kan ju inte vara så svårt. Men från det till något annat. Länkar i vanlig ordning. Good stuff. Enjoy! & don't forget to LOVE.













Bildkälla

Tack för tips Michelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar