...
.
...

lördag 19 september 2015

Din Favorit-Inspo

Jag har skapat ett instagramkonto till oss! Har funderat lite på hur jag ska kunna dela min inspiration med er för det är så himla krångligt (pga bloggens inställningar) att lägga in bilder så som jag gjort tidigare. Och även om ens likade bilder på instagram går att se till en början (lärde jag mig först för typ ett halvår sen), så sparas ju bara ett visst antal tills nya fyller på. Så nu har jag skapat ett konto där de är sparade 4-evvah, som också är öppet så ni kan gå in och följa eller bara titta. 

Jag hetspublicerade ett gäng där i början för att jag hade så många sparade bilder som jag ville få in. Men i fortsättningen kommer uppladdningarna ske i en lite mer human och behaglig takt. INSPIRATION ALLTSÅ - SÅ GÖTT!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar