...
.
...

fredag 10 juli 2015

Två viktiga ting!

1. Jag har hittat en vän till Nelson, och om allt går bra flyttar han in hos oss på gården imorgon!

2. Okej, detta är verkligen inte en viktig grej kom jag på nu. Men ganska rolig. Tror ni inte att min (typ tvååriga) systerdotter lyckades gå in på min facebook och under de ca tre sekunder hon höll telefonen i handen bekräfta en vänförfrågan från en dansk okänd man? Han addade mig typ i april och jag har ju bar haft den liggande där ignorerad. Men no more. Han skrev PM idag också. Får se hur det blir med den saken. Uppdaterar er om det inte kränker någons integritet, hah. Möjligheterna finns ju dock att han hittat till denna superba blogg via min facebook, hej hej i så fall, Janus..!

Min systers webcam levererar…! Ish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar