...
.
...

fredag 3 juli 2015

Men hallå!

Här går jag och tror att jag bloggat idag och så står la Blögg i själva verket och gapar tomt. Ursäkta! Men ni ska vara tacksamma att solen så gott som gått ner, annars hade jag säkert ansträngt mig för att ta en någorlunda skarp bild på mina fötter. Idag fick jag nämligen för mig att jag skulle gå en barfotapromenad, lantishybris som jag tydligen har. Jag kan ju säga såhär, det räcker inte att ha växt upp på landet och inte ha filat fötterna på några veckor för att obehindrat kunna gå på brännhet asfalt. Så nu har jag stora blåsor under mina stackars sulor som gör det svårt att gå, inte bara på asfalt utan på alla underlag. Värt, verkligen..! Suck.

Bildkälla

Hörs mer imorrn hörrni..! Har ni nåt särskilt ni vill se i vlog-form förresten? Har endel idéer på lager, men your wish is my command (not, hahaha, men om your wish är my wish något sånär kan vi nog få till nåt).

Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar