...
.
...

fredag 24 juli 2015

Min dag

Idag mina vänner har jag börjat packa upp mina grejer i min lilla stuga. Det känns oerhört mysigt faktiskt! Ni kanske får se lite glimtar sen när jag kommit längre. Om ni vill? Det känns också härligt att få hit resten av mina kläder! När jag lämnade Danmark i maj hade jag planerat att komma tillbaks efter bara några veckor, men det blev inte så. Så nu har jag levt på halva min garderob i snart tre månader. Jag är ändå glad att jag släpade med mig så vidrigt mycket när jag åkte, såhär i efterhand. Annars njuter jag av att ha hästar inpå tomten, små mjuka djur att klappa på och trevligt folk runtom mig. Kollat lite på Världens bästa veterinär, funderat att börja titta på True Blood samt lekt med en fantastisk (snart) tvååring. Det vankas födelsedag för min del nästa vecka också! Så sista planeringen på det ska väl sättas här snart. Lite så har den sett ut, dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar