...
.
...

torsdag 9 juli 2015

Gutentaaaag!

Eller Guten Aften eller vad man nu säger såhär på kvällen.... Sorry för eventuellt lågenergisk bloggning. Eller, jag ber inte om ursäkt, men ni fattar. Det är såhär det ligger till helt enkelt. Ibland har jag inte orken där. Tre strålande dagar resulterar i några där jag inte orkar jättemycket längre än upp för frukost typ. Och då brinner inte inspirationen för nya blogginlägg som starkast. Men jag lovar att den kommer tillbaka, kanske redan imorgon, för att blogga är ju något av det roligaste jag vet..som ni vet! 

Idag hittade jag tack vare min gamle, gode vän Maria (tack!) tillbaka till The Bloggess. En av de bästa, kanske den bästa, bloggen som existerar. Ofta skitlånga inlägg, men som jag sagt nån gång förut är det alltid värt att läsa dem - för hon är så himla rolig. Läs detta inlägg om hennes gästtoa till exempel. Och lägg till att hade hon hittat den där björnen uppstoppad hade hon garanterat köpt den då hon har en förkärlek för taxidermied animalz. I alla fall sist jag var inne, men det var ett tag sen. HAHA, ok - hon har det fortfarande! Hur som helst, checka henne, skönaste personen ever! Jag är så glad att jag har typ ÅR av inlägg att scrolla igenom. Wii!




Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar