...
.
...

tisdag 8 mars 2016

Vlog; Vi fäller ett päronträd (+ lite kaninlycka)


Okej. Ryggskott (tror jag) from hell här. Fy vad vidrigt. 1177:s tips om att använda sidenlakan, för att det ska bli lättare att vända sig i sängen, är verkligen inget joke. Men nåra såna lakan har då inte jag. Utan där låg jag hela natten och gnydde som en förlamad säl medan jag i små, små ryck försökte röra mig åt nåt håll utan att smärtan i ryggen gjorde sig påmind. Det gick inte. Att ta sig upp ur sängen är ett fem minuters projekt som inte går att genomföra utan att vid något tillfälle skrika rakt ut. Usch, usch, usch. Ni kan väl hålla era tummar och tår för att det här går över snart??

Hur som helst. Här kommer en film från någon vecka sen, då jag var betydligt piggare än idag, och det dessutom var vår ute?! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar