...
.
...

onsdag 23 mars 2016

Vlog; Din hjärna behöver hjälp | How To

♡ HERE IT IS! ♡

Direktlänk om ni vill tumma upp klippet/prenumerera!

Först och främst, tusen tack Felicia för din video! Och tack alla ni andra som inspirerar mig så himla mycket och gör mitt liv bättre! Jag hoppas det är okej att jag lånat era bilder i detta syfte, annars får ni självklart säga till! Tack också Daniel, min kära bror, som lärde mig det här från första början. 

Wohoooo, vilken lång video! Och jisses vad mycket länkar det kommer bli här. Men jag hoppas ni förstår att det kräver sin tid att prata om det här - och jag hoppas ni tycker det är kul att höra lite om varje person också och inte bara få ett namn.

Det finns så mycket att säga om detta att jag hade kunnat filma en entimmes föreläsning på ämnet, haha. Men det orkar ju ingen med. Så om något är oklart, om ni inte förstår min poäng över huvud taget eller om ni helt enkelt inte håller med - får ni jättegärna kommentera så ska jag försöka utveckla! 

Med de sjaskiga bilderna på Amy Schumer och James Franco menar jag inget negativt. Det som är roligt är att det är så in your face mot Hollywood på nåt sätt. Och de ser ju bara ut som vanligt folk, jag menar inte att de är äckliga på nåt sätt. Och paparazzibilerna är ju Amy jättefin på, det är bara det att i många fall, vilket kanske är tydligare på andra bilder än de jag valde, tror jag att fotograferna velat framställa henne i dålig dager - men hon bara embraces it. Älskar det!

Fix that flöde up hörrni! Det kan göra stor skillnad för våra små hjärnor. 


♡ ALL THE PEEPS:

Felicia Bergströms Youtubekanal
Felicias video som jag blev inspirerad av

Lady Dahmers instagram
Lady Dahmers blogg

Anna Davidssons instagram

Stina Wollters instagram

Jennifer Dandridges instagram

Lena Dunhams instagram

Amina Mucciolos instagram
Amina Mucciolos blogg
Amina Mucciolos youtubekanal
Min garnfläte-video

Lea DeLarias instagram

Amarachi Ukachus instagram

Zelie for Shes instagram
(Sorry att det klippet var så himla kort! Ni får pausa och titta på bilderna. ♡)

Knivlisas blogg
Knivlisas instagram

Uzo Adubas instagram

Amy Schumers instagram
James Francos instagram

Thomas Sekelius Youtubekanal

Ryan Burkes instagram

Stef Sanjatis Youtubekanal
Stefs video om Waardenburg Syndrome

♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar