...
.
...

onsdag 16 mars 2016

Göteborg ♡


På väg ner på ett soligt tåg! Så härligt väder! 



Och ändå var det helt svartvitt och superdimmigt utanför fönstret. Så skumt. 



Såhär kan en selfie se ut när man sitter på bussen och försöker låtsas ta kort åt andra hållet. 



Såhär kan den se ut när man beslutar sig för att skita i vad andra eventuellt tycker. (Creepy hand??) 



Vackra Göteborg! ♡

Nu är jag på väg hem till min syster från senaste Göteborgsvloggarna, hon med bebis. Ihi. Har köpt blommor (hoppas hon inte hinner läsa detta innan, living on the edge!) och det känns som en så sanslöst trevlig grej. Det är på riktigt något av det jag kan sakna mest när jag inte har pengar. Att inte kunna spontanköpa blommor till folk. Ohwell, nu sitter jag med en fin bukett i knät och längtar efter att komma fram. Ska hänga med syster, lukta på bebis och ta det lugnt. För ikväll ska vi fira en bror som fyllt år. Det ska bli fint! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar