...
.
...

måndag 7 mars 2016

Jaha

Här var jag på gång och skulle spela in en vlog och grejer och så placerar jag tyngden på ena foten. Och snap!, en nerv i min rygg typ gick av (nej, såklart inte) eller nånting och nu kan jag knappt röra mig. Det känns väldigt odramatiskt, för jag får en sjuk smärta - liknande denna - när jag är för stressad eller trött. Och det går alltid över när jag tar hand om mig själv igen (obs! försöker självklart se till att aldrig hamna där in the first place). Detta är dock på ett annat sätt även om smärtan kommer från samma ställe, så vet verkligen inte vad som hände. Ligger i alla fall till sängs just nu och försöker självmedicinera med spikmatta. Om det inte funkar är det i alla fall skönt. Ehehee let's be positive! 


Och no need to worry 'bout dat vlog. Morgondagens är redan färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar