...
.
...

söndag 6 mars 2016

Sunday SumUp; 16W53-4


Hej hörrni..! Jag har ju inte gjort några Sunday SumUps efter nyår. Saknar ni dem? Jag har helt enkelt inte haft feeling för att sammanställa själva inläggen och har dessutom funderat över om de går att göra på något annat sätt. Kanske med fler bilder? Samtidigt fick jag en input om att det är skönt med bara länkade rubriker - för då kan man själv välja vad man vill ta in och inte. Och det är ju faktiskt en himla god poäng. Ge mig gärna mer feedback eller tankar på ämnet om ni har några åsikter.

Hur som helst har jag printscreenat och sparat grejer i samma takt som förut, och nu är min telefon så himla full att den inte ens vill fokusera när jag tar kort längre. Så jag tänkte att jag sammanställer ett gäng länkar här. Får se om det blir ett humongous inlägg, eller om jag hunnit tröttna på endel av grejerna så de inte kommer med. Hursom! The first Sunday SumUp of 2016 comin' up!









Bildkälla







Bildkälla












Bildkälla









Okeeej,  så det där var bara Januari?! Haha! Vi tar en paus där va? Och återkommer med Februari vid ett senare tillfälle... Det tog ju bara cirka tre timmar att sammanställa eller så?? Jisses, tar ju evigheter att rota fram länkar till grejer som är publicerade för så länge sen. Men, det känns väldigt bra måste jag säga! Blev ju ett jämnt och gött antal också. La in lite bilder emellan nu som ni ser. Vad tyckte ni om det? 

Tack för tips Maria, Emelie, Johanna & Tora! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar