...
.
...

söndag 27 mars 2016

Rubrik

Idag, mina vänner, har jag fixat håret. Eller snarare, min kära syster har fixat mitt hår. Nedan kan ni se mig mitt i färgningsprocessen. Löjligt slitet barr. Måste börja borsta oftare. 


Problemet är att jag avskyr känslan av nyborstat hår. Men det är ju tråkigt om det går av, så ska försöka ta mig samman.  Det blev faktiskt ganska kort..! 


Titta! Haha, inser nu att hela håret inte ens är med i bild?? Bra bloggmaterial. Jaja, längderna slutar precis nedanför nederkanten i alla fall. Nu är det aaaalldeles mjukt och härligt. Vill typ dra det över ansiktet, som man kan vilja göra med kattungar eller mjuka penslar ni vet, hela tiden. Praktiskt då att det sitter på huvudet.

Bildkälla 

Men ser jag inte liite ut som en sån här afghanhund i platt hår? Haha. Jag älskar både håret och hundar så no offense, Eva. Just realized. 

Det är himla härligt att bo med en frisör. Men framförallt är det himla härligt att bo med Eva. För jag kan på riktigt garantera att hon är en av de top 10 bästa personerna i världen. Det är lyx på riktigt. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar