...
.
...

lördag 14 februari 2015

Vad min hjärna ägnade sig åt en natt

Hela drömmen utspelade sig i Clara Henrys nya lägenhet, där jag också till en början var Clara själv. Men mot slutet var jag plötsligt istället Ashton Kutcher, hållandes min och Mila Kunis lilla nyföding på en (lång och stark) arm. Clara hade dock bjudit på ett glas vin, som jag höll i handen när Mila kom för att hämta upp mig. Inte en bra idé. För Mila tyckte inte det var passande att inta alkohol i samband med bebisbärande och blev väldigt irriterad. I ett försök att komma undan ilskan berättade jag (på ett charmerande och övertygande sätt) att jag och Clara kommit på ett asbra namn till barnet! Nämligen "Wine" - det var därför vinet kommit fram. Inte för att drickas utan för att bara liksom accentuera den briljanta idén! Mila gick på det hela och blev mycket glad över namnförslaget. Wine Kutcher it was! Bra schvung.

När jag väl vaknade upp och mindes detta tyckte jag dock att namnet var ganska dåligt. Fast ändå asroligt! Eftersom "wine" låter precis som "whine" och bebisar ju är en kategori små personer som gnyr och gnäller en hel del. Fatta kul att döpa en unge till Whine! Fast a.. Wyatt är väl ändå bättre. Och coolare.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar