...
.
...

tisdag 5 april 2016

Vlog; Provsmakning | Matsmart.se





Jag är på intet sätt sponsrad av Matsmart, utan tycker bara att detta är en så himla bra idé.

Jag upplevde hela köpet som oerhört smidigt, det anges hela tiden högst upp på sidan vad man handlat för och hur mycket man sparat. Mitt paket kom enligt utlovad leveranstid, väl förpackat i helt och fint skick.Två av grejerna (Twix och Corn Puffs, tror jag) hade gått ut i Januari, en av dem (Äppelmusten, det kan ni se i videon) hade ett litet tryckfel på etiketten - och övriga förstod jag inte ens "felet" på. 

Glöm inte att det finns en massa andra typer av varor också, inte bara mat utan även apoteksprodukter, toalettartiklar, skönhetsrelaterat osv. Full förståelse för om den här typen av shopping inte passar alla, men förutom att det kan spara rejält på både ekonomi och tid tycker jag att det känns väldigt bra att stötta den här typen av initiativ! Så gå gärna in på Matsmart.se och läs mer om deras verksamhet. Mer om frakt & leverans hittar du HÄR.

MatGeeks konto
MatGeeks video om matsmart (en av dem) 


Seeya tommorah! ♡

Ps.
1. Glömde puffskydd igen, ska skärpa mig!
2. Yes, jag ser också felstavningen, ehehe.
3. Äppelmusten kostade i själva verket 15:-, inte 25:-, som jag skrev.
4. Därmed blir den totala summan 137:- och sparad procent 43!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar