...
.
...

fredag 8 april 2016

Allt annat än sovmorgon

Igår glömde jag bloggen för första gången på riktigt, riktigt länge. För det hände grejer heela dan (inget särskilt rapporterbart dock) och sen kom Tora på kvällen..! Who knew att dagens morgon skulle bli än mer händelserik. Jag hade precis vaknat och övervägde att somna om när jag plötsligt hörde något som fick mig att kasta mig ur sängen, slänga på mig en morgonrock, tvärvända och sno åt mig mobilen innan jag rusade ut i trädgården. Mycket riktigt, en bil hade kört av vägen, rakt ner på grannens gård. Allt gick tack och lov väl, polisen kom och bilen bogserades bort. Men hyfsat dramatisk morgon. Pjuh. 

Efter den kalla timmen på trottoaren (pratandes med bilister och väntan på polis osv) blev jag liksom än mer sjuk än jag tror att jag var redan när jag vaknade. Och nu mår jag som en urvriden gammal trasa. Men men, hel och ren osv. Hörs mer imorrn. 


Har ingen bättre bild, men han är ju söt den där Morris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar