...
.
...

fredag 1 april 2016

Hoppsan!

Jag har ju klippt mig, vetni. Och den här gången tog vi en bit och klippte upp det lite mer. Jag sa att hon (Eva, min syster tillika frisör) fick ta hur mycket hon ville bara det inte blev platt. Precis efter klippning såg jag ju ut som en jättemjuk afghanhund. Men efter duschen igår kramade jag upp det lite medan det torkade och satte upp det i en bulle på huvudet över natten. 


BOOM! "Det blir nog rätt lockigt" sa Eva igårkväll. Eh, ja? Vad hände?? Jag exploderade till en pudel lite bara. Haha, ja inte är det platt i alla fall..! Jag gillart! 


Jag har varit på Stens (bästa butiken, ligger i Bäckefors) och handlat pennor idag..! Jag skulle egentligen inte ha nåt, men det kan vara fakta att det är omöjligt att åka dit utan att köpa nåt. 


Wiii! Älskar pennor! Och sol. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar