...
.
...

tisdag 18 augusti 2015

Lite i förväg

Hallå mina kära..! Med tanke på hur långsamt det i detta nu går att importera mina filmklipp till redigeringsprogrammet har jag en känsla av att vlogen kommer upp rätt sent ikväll. Så jag kikar in och säger hej i ett extra inlägg så ni slipper vänta så länge på ett livstecken. Medan datorn jobbar städar jag i min lilla cabin. Förutom det rummet ni ser i mina vloggar så finns det ett gammalt kök intill som ska bli något ateljé-artat. Kommer bli jättefint men även det tar sin tid! Har ju så jäkla mycket pyssliga grejer som ska hitta sin plats. Men som sagt, kommer nog bli bra när det är klart..! Hoppas ni får en fantastisk dag! ♡


Ok, ser ju lite lätt förstörd ut. Men det är för att jag har lite göttiga sminkrester kvar från igår + skumt ljus + dålig kamera. Men gosedjuren hälsar att vi har det fint.

Kanske skulle säga som Jenna Marbles att vloggarna kommer upp tisdag ELLER onsdag istället... (nu är det ju sagt tisdagar). We'll see, hoppas den hinner upp idag..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar