...
.
...

måndag 17 augusti 2015

HEJ

Idag har jag gjort en massa grejer som förhoppningsvis visas för er i vlogform imorgon. Dagen har varit såpass full att jag först nu ligger i utehagen och rastar marsvinen. Kanske inte helt normal mening men extremt mysigt kan jag meddela. På en filt, på en gräsmatta, i tjock tröja, filt och halsduk med två små liv som envisas med att nosa mig i ansiktet (som att jag motsäger mig, hahahah), bidrar med oerhört trivsamt gräsknaprar-soundtrack samt kommer fram och pussar på mina mobilhållande händer. I mörkret under tygtaket i deras bur, vinden blåser och förvarnar om en höst men med ett litet djur som kurat upp sig i ens armhåla känns det inte som ett problem över huvud taget. Tyvärr skulle alla försök till bilder bli kolsvarta i nuläget, men ska googla fram nåt. Kram till er alla..!

Bildkälla

Eh. Ja. Tack & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar